Öljysäiliön tarkastus ja öljypoltinhuolto jäsenhintaan

Edun on neuvotellut: Suomen Omakotiliiton Pohjois-Karjalan piirijärjestö ry

Itä-Suomen säiliö- ja poltinhuolto Oy tarjoaa seuraavia, erittäin edullisia vaihtoehtoja öljylämmityslaitteistosi toimintavarmuuden ja energiatehokkuuden ylläpitämiseksi:

Öljysäiliön tarkastus: Tarkastuksen hinta alk. 328 € + jätteenkäsittelymaksu. Tarjous sisältää matkakustannuksia 20 km toimipaikasta, ylimenevältä osalta 1,37 €/km. Tarkastuksen sisältö käydään tarkemmin läpi tilausvaiheessa.

Öljypoltinhuolto säiliöhuollon yhteydessä: Perushuollon hinta omakotitaloon alk. 108 €. Sisältää mm. suuttimen ja suodattimen (oilon20) vaihdon, palamistapahtuman mittauksen ja säädön.

Täysi huolto 188 € sis. edellä mainittujen lisäksi puhaltimen, ilmakanavien ja öljypumpun suodattimen puhdistuksen, liekkilevyn puhdistuksen, lisäksi öljypumpun paineiden mittauksen ja tarvittaessa säädön. Lisäksi myös kattilan tulipesän puhdistus, putkistojen nykyaikaistaminen, yksipiirilaitteen asennus, säiliöiden tyhjennys ja käytöstä poistot todistuksineen onnistuvat tarvittaessa. Hiekka- ja soodapuhallukset eri kohteisiin saat myös kauttamme. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Olemme Tukesin hyväksymä liike säiliötarkastuksiin ja öljylämmityslaitteisiin.